Biorąc pod uwagę formę prawno – organizacyjną Twojej aktywności gospodarczej, specyfikę branży w której działasz oraz wzajemne oczekiwania w zakresie współpracy, tworzymy indywidualny model działania, mając przede wszystkim na uwadze Twoje zadowolenie i satysfakcję ze świadczonych przez nas usług, których zakres przedstawiamy poniżej.
Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów oraz Ryczałt
Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów – jeden z najważniejszych dokumentów w firmie. Służy do ewidencji przeszłych zdarzeń gospodarczych dla celów podatkowych. Jej prowadzenie wymaga dużej skrupulatności. Prowadzona jest według określonego wzoru zgodnie z przepisami prawa.
Więcej ...
Obsługa Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów to w szczególności:
-
chronologiczna rejestracja zdarzeń gospodarczych
-
ustalanie wysokości okresowych zaliczek na podatek dochodowy
-
sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych
-
prowadzenie ewidencji VAT
-
prowadzenie ewidencji wyposażenia
-
prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie planu amortyzacji
-
kompleksowa obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowym
Usługa ewidencjonowania Ryczałtu to następujące czynności:
-
ustalanie wysokości okresowych zaliczek na podatek dochodowy
-
sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych
-
prowadzenie ewidencji VAT
-
ewidencjonowanie wyposażenia
-
ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie planu amortyzacji
Obowiązkowa dla dużej części podmiotów gospodarczych pełna księgowość jest złożonym procesem, który ma na celu tworzenie kompleksowej informacji na temat sytuacji majątkowej i finansowej podmiotu. To rozbudowany system ewidencji wszelkich zdarzeń gospodarczych, dzięki któremu możliwe jest także rozliczenie m. in. firmowych podatków. Prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowym wymaga znajomości prawa bilansowego i innych uregulowań w tym zakresie.
Więcej ...
Usługa prowadzenia ksiąg rachunkowych to czynności obejmujące m. in.:
-
rejestrację dowodów księgowych w księgach zgodnie z zasadami rachunkowości
-
stworzenie precyzyjnych zasad polityki rachunkowej
-
opracowanie i wdrożenie Zakładowego Planu Kont oraz instrukcji obiegu dokumentów
-
ustalanie wysokości naliczonego oraz należnego podatku VAT
-
ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
-
sporządzanie zapisów w ewidencji analitycznej oraz syntetycznej, wraz z usługą dekretowania dokumentów
-
ewidencjonowanie środków trwałych, wartości prawnych oraz niematerialnych,wyposażenia
-
opracowanie planów amortyzacji
-
przygotowywanie zeznań rocznych, w oparciu o wpisy do księgi
-
zamknięcie roku obrachunkowego w aspekcie rachunkowym i podatkowym, sporządzenie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, oraz informacji dodatkowej
Obsługa Kadrowo - Płacowa
Więcej ...
Ten segment to :
-
sporządzanie kompletnej dokumentacji dla ZUS z tytułu zgłoszeń do ubezpieczeń, rozliczeń i raportów
-
rozliczenia z ZUS z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz fundusze pozaubezpieczeniowe
-
sporządzanie list płac pracowników wraz z niezbędną dokumentacją
-
sporządzanie informacji rocznych dla osób zatrudnionych
-
prowadzenie spraw kadrowo – płacowych
Usługi związane z BHP i oceną ryzyka zawodowego
Każdy pracodawca ma prawny obowiązek dbać o bezpieczeństwo w miejscu pracy oraz podajmować działania profilaktyczne mające na celu zapobieganie zagrożeniom zawodowym. Realizacja tego obowiązku powinna stanowić nieodłączny element działalności podmiotu.
Więcej ...
Czynności z zakresu nadzoru i doradztwa BHP obejmują:
-
kontrolę stanu BHP na stanowiskach pracy
-
oszacowanie ryzyka zawodowego
-
opracowanie instrukcji BHP / stanowiskowych
-
opracowanie instrukcji bezpiecznego wykonywania robót budowlanych
-
opracowanie zasad gospodarowania odzieżą roboczą (normatywu odzieżowego, karty wyposażenia)
Dodatkowo działania w zakresie ochrony środowiska sprowadzają się do:
-
sporządzania raportów o oddziaływaniu przedsiewzięć na środowisko
-
opracowania dokumentacji do wniosków o wydanie pozwoleń sektorowych dotyczących wprowadzania gazów i pyłów do powietrza, wytwarzania odpadów, odprowadzania ścieków do środowiska i kanalizacji
-
opracowania dokumentacji do wniosków o wydanie pozwolenia zintegrowanego
-
tworzenia konta w KOBIZE wraz z raportowaniem
-
naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska
-
prowadzenie ewidencji odpadów lub nadzór nad ewidencją
Wymiana dokumentów online
Usługa nosi nazwę Biuro Rachunkowe Online i pozwala w sposób automatyczny wymieniać dane w postaci elektronicznej pomiędzy programami magazynowo – sprzedażowymi Klienta a oprogramowaniem finansowo – księgowym naszego biura.
Dane wymieniane są za pośrednictwem bezpiecznego kanału komunikacji, jakim jest serwer SFTP Asseco WAPRO, który w sposób bezpieczny pozwala przesyłać dane pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami.
Korzyści dla Klienta jakie niesie za sobą usługa Biuro Rachunkowe Online to:
-
oszczędność czasu związana z bezobsługową (automatyczną) wysyłką danych do naszego biura rachunkowego – dokumenty z programu Klienta są automatycznie wysyłane do nas zgodnie z harmonogramem i na bieżąco księgowane, bez opóźnień czasowych; operacja nie wymaga od Klienta żadnego zaangażowania
-
Portal Klienta – za pośrednictwem przeglądarki internetowej dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji o naliczonych podatkach, stanie należności i zobowiązań, podstawowych wskaźników i wielu innych, w tym możliwość pobrania w formacie PDF i wydrukowania obliczonych w biurze deklaracji podatkowych
Zestawienia i Analizy 24h
Pomoc przy zakładaniu podmiotów gospodarczych